Monday, November 25, 2013

"Sabah Credit Corporation tempat Saya Practical'

Saya gembira kerana perna menjalankan practical training di Sabah Credit Corporation. Link http://www.sabahcredit.com.my/

Di sana saya menimba banyak ilmu dalam bidang kewangan terutamanya Pinjaman a.k.a Credit.
Tambahan pula saya ditempatkan di jabatan kredit. Pusat Pelanggan lagi tu. Jadi saya banyak berurusan dengan pelanggan di kaunter 3! ^_^ Counter 3 is my place.
Mungkin saya tidak dpt menghuraikan semua tugasan yang saya jalankan di Sabah Credit Corporation. Secara rumusan sahaja, saya memang bertuah ditempatkan di Jabatan Kredit kerana rakan sekerja semuanya baik- baik belaka. Kebanyakannya Aunty - aunty yang penyayang melayan karenah dan mengajar saya di sana. Saya puji sistem kerja Sabah Credit Corporation, serta budaya dan persekitarannya. Sangat membanggakan. ^_^


No comments:

Post a Comment